دایا اکسیر

ساخت وبلاگ

خرید محیط کشت

انواعی از محیط کشت در آزمایشگاه ها وجود دارد تا به وسیله آن بتوان مطالعه میکروارگانیسم ها به بهترین شکل انجام داد. امروزه محیط های کشت مختلفی به صورت مصنوعی ساخته می شود تا در شرایط فیزیکی و شیمیایی مناسبی بتوان میکروارگانیسم ها روی آن کشت داد.

محیط کشت چیست؟

محیط کشت (Growth medium) محیط دارای مایع یا ژل می‌باشد که به منظور رشد دادن میکروب‌ها، یاخته‌ها یا حتی گیاهان کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد. محیط‌های کشت به‌طور معمول شامل دو دسته می‌باشند، کشت یاخته (cell culture) که در آن از یاخته‌های ویژه‌ای استفاده می‌نمایند که از گیاهان و حیوان‌ها به دست آمده‌اند و کشت خرد زیستی (microbiological culture) که به ویژه به منظور رشد دادن میکروب‌ها استفاده می‌گردد، از رایج‌ترین انواع کشت خردزیستی می‌توان به ظرف آگار و محیط کشت مایع مغذی اشاره نمود. استفاده از محیط های مصنوعی، مهمترین روش تشخیصی در باکتری شناسی است. برای کشت موفق باید شرایط مناسب برای رشد باکتری فراهم گردد. از جمله این شرایط مواد غذایی- حرارت- رطوبت کافی- نمک- PH  مناسب- حضور یا عدم حضور اکسیژن می باشد. محیط های کشت را متناسب با نوع آزمایش میتوان به دو صورت مایع و جامد تهیه کرد.

برای کشت موفق باید شرایط مناسب برای رشد باکتری فراهم گردد. از جمله این شرایط مواد غذایی- حرارت- رطوبت کافی- نمک- PH  مناسب- حضور یا عدم حضور اکسیژن می باشد. محیط های کشت را متناسب با نوع آزمایش میتوان به دو صورت مایع و جامد تهیه کرد.

برخی از انواع محیط کشت ها

محیط کشت سلولی  

در محیط کشت سلولی(cell culture)  که در آن از یاخته‌های ویژه‌ای استفاده می‌نمایند که از گیاهان و حیوان‌ها به دست آمده‌اند.

محیط کشت میکروبی  
محیط کشت میکروبیولوژی (microbiological culture) که به ویژه به منظور رشد دادن میکروب‌ها (شامل باکتری ها، قارچ ها و ) استفاده می‌گردد، از رایج ترین انواع کشت میکروبیولوژی می‌توان به
نوترینت آگار و مولر هینتون آگار اشاره نمود.

محیط کشت مایع (محیط کشت براث)
این گروه از محیط کشت ها براث نامیده می شوند. در این نوع محیط های کشت که به صورت سوسپانسیون هستند حرکت دیده نمی شود. محیط های مایع به علت نداشتن آگار در ترکیب خود به صورت جامد در نیامده و متناسب با نوع میکروارگانیسم و آزمایشهای مورد نظر میتوان آنها را در لوله های آزمایش ـ ارلن مایر و یا ظروف دیگر مورد استفاده قرار داد. مانند
بریلا براث- مولر هینتون براث
محیط کشت پایه
(Basic Media)

این محیط  کشت کمترین مقدار مواد غذایی برای رشد باکتریها را دارد و مبنای تهیه انواع و اقسام محیط های کشت می باشد. اکثر انواع باکتری ها در آن رشد می کنند زیرا فاقد ماده ضد میکرب است.  این محیط کلیه مواد لازم برای رشد باکتریها را دارد و فاقد مواد ضد میکروبی است و حدود 80% از باکتریها می توانند در آن رشد کنند . این محیطها فاقد هر گونه مهارکننده و اندیکاتور بوده ، لذا با رشد میکروبهای مختلف بر روی آن هیچگونه تغییر رنگی مشاهده نمی شود. از جمله محیط کشت های پایه می توان به  نوترینت آگار ، نوترینت براث اشاره نمود. در این میان محیط پلیت کانت آگار P.C.A در مقایسه با نوترینت آگار N.A از کیفیت مغذی بالاتری برخوردار بوده و برای رشد میکروبها مناسب تر می باشد.

لیست محیط کشت های میکروبی:

MYP آگار

بلاد آگار

سابرود دکستروز آگار

ام ار اس آگار

 

خرید محیط کشت

شرکت دایا اکسیر فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و مرکز فروش محیط کشت های میکروبی و محیط کشت های سلولی از برندهای سیگما آلدریچ ، مرک و کیولب با مناسب ترین قیمت در خدمت شما محققین و مدیران محترم صنایع می باشد، همچنین خرید آنتی بیوتیک های آزمایشگاهی از انواع برند های معتبر داخلی و خارجی در این شرکت امکان پذیر میباشد.

 

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت استعلام قیمت و خرید محصولات سیگما آلدریچ  و خرید مواد شیمیایی مرک آلمان از طریق راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی ارتباط حاصل فرمایید همچنین امکان پرداخت امن و آسان در فروشگاه اینترنتی مواد شیمیایی برای شما مشتریان محترم فراهم میباشد.

شماره تماس 22327043-021

تلگرام، واتساپ و پیامک 09017777023

ایمیل [email protected]

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

دایا اکسیر...
ما را در سایت دایا اکسیر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دایا اکسیر dayaexir بازدید : 88 تاريخ : شنبه 30 مهر 1401 ساعت: 17:01

 

خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی

خرید مواد شیمیایی بدون واسطه از تولید کننده و وارد کننده اصلی باعث بهره‌ وری می شود که کلید اصلی موفقیت در بخش‌های صنعتی و تولیدی است، میگردد. در هرجائیکه بتوانید یک قدم یا چند ریال صرفه‌جویی کنید، فرصتی برای تقویت کارآیی شما پدیدار می‌شود. از بین بردن واسطه یا هر فرآیند اضافی می‌تواند تاثیر بسزایی در شانس موفقیت کسب و کار شما داشته باشد. به همین دلیل، هنگامیکه شما نیاز به خرید مواد آزمایشگاهی دارید، باید نگاه جدی به خرید آن مواد شیمیایی به طور مستقیم از تولید کننده یا وارد کننده اصلی بی‌اندازید.

مزایای خرید ماده شیمیایی بدون واسطه

اکنون برای مدیران پژوهشگاه‌های تحقیقاتی، مسئولان خرید دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی و مدیران صنایع تولیدی و کارخانجات آسان‌تر است که به این منبع مراجعه کنند و مستقیماً مواد شیمیایی را از نمایندگی و فروشنده اصلی خریداری کنند.
اگر در مورد مراجعه بدون واسطه به تولیدکنندگان و واردکنندگان اصلی برای رفع نیازهای شیمیایی خود مردد هستید، در اینجا دلایل قانع کننده‌ای وجود دارد که نشان می‌دهد، چرا باید به شرکت‌های معتبر فروش مواد شیمیایی و شناخته شده‌ی واردکننده و فروشنده اصلی انواع مواد شیمیایی مراجعه نمود

خرید ماده شیمیایی ارزانتر

در اینجا یکی از مهم‌ترین دلایل خرید ماده شیمیایی بدون واسطه از وارد کننده و فروشنده ارائه می‌شود. با مراجعه به مبدا فروش، همه واسطه‌های مختلف موجود در فرایند خرید سنتی مواد شیمیایی از بین می‌رود. هرکدام از این واسطه‌ها و توزیع کنندگان برای پرداخت هزینه‌های خود و سودآوری به قیمت نهایی می‌افزایند.

دریافت خدمات پس از فروش و پشتیبانی بهتر مشتری

وارد کنندگان اصلی و نمایندگی رسمی سیگما آلدریچ و نمایندگی شرکت مرک و سایر برندهای بین‌المللی تولید مواد شیمیایی چون دایا اکسیر، ملزم در ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی مورد تایید آن برندها برای مشتریان هستند. به همین دلیل است که خرید ماده شیمیایی بدون واسطه از وارد کننده و فروشنده اصلی و رسمی تنها به معنای خرید با قیمت پایین‌تر و بهتر نیست.

 

در بسیاری از جهات، شما خدمات مشتری و پشتیبانی بسیار بهتری را نسبت به زمانی که مواد شیمیایی خود را با روش‌های سنتی خریداری می‌کردید، دریافت می‌کنید. با معامله و تجارت مستقیم از نماینده رسمی تولید کننده، می‌توانید خیلی سریعتر و آسانتر به اهداف خرید و استفاده از مواد شیمیایی نسبت به فرایند سخت و پیچیده خرید مواد شیمیایی از واسطه‌های مختلف برسید.

 

شما همچنین اطمینان حاصل می‌کنید که سفارشات شما در اسرع وقت به دستتان می‌رسد، زیرا مراحل کمتری در روند پذیرش سفارش تا ارسال آن وجود دارد. کار مستقیم با نماینده رسمی تولید کننده به این معنی است که احتمال کمتری برای تاخیر در دریافت سفارشات وجود خواهد داشت و کلیه سفارشات با رعایت کامل و دقیق زنجیره دمایی ماده می‌باشد
هنگامیکه مواد شیمیایی خود را از نماینده و وارد کننده رسمی و اصلی از تولید کننده خریداری می‌کنید، بسیاری از مشکلات و چالش‌های عادی که ممکن است در طی فرایند به وجود بیایند را از بین می‌برید.

امکان کنترل و نظارت بیشتر

خرید ماده شیمیایی از شرکت های فروش مواد شیمیایی و وارد کنندگان و توزیع کنندگان اصلی بدان معنی است که شما می‌توانید هر نوع ماده شیمیایی در هر میزان و حجم از هر برند بزرگ و معتبر بین‌المللی در زمان بسیار کمتری را پیدا کنید تا در اسرع وقت در هر مکانی تحویل بگیرید و از خدمات پس از فروش و پشتیبانی مناسب و حرفه‌ای بهره‌مند شوید.
 

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت استعلام قیمت و خرید محصولات سیگما آلدریچ  و خرید مواد شیمیایی مرک آلمان از طریق راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی ارتباط حاصل فرمایید همچنین امکان پرداخت امن و آسان در فروشگاه اینترنتی مواد شیمیایی برای شما مشتریان محترم فراهم میباشد.

شماره تماس 22327043-021

تلگرام، واتساپ و پیامک 09017777023

ایمیل [email protected]

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

دایا اکسیر...
ما را در سایت دایا اکسیر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دایا اکسیر dayaexir بازدید : 85 تاريخ : چهارشنبه 27 مهر 1401 ساعت: 18:18

مواد شیمیایی چیست

ماهیت ماده شیمیایی

ماده شیمیایی، هر ماده‌ای است که از حجم و جرم تشکیل شده باشد. این شامل مایعات، جامد یا گاز است. ماده شیمیایی می‌تواند یک ماده خالص (یک عنصر) یا مخلوطی از آن‌ها (محلول، ترکیب یا گاز) باشد.

ماده شیمیایی یا به صورت طبیعی ایجاد می‌شوند یا می‌توان به صورت مصنوعی آن‌ها را ایجاد کرد. اگر هر جسمی از ماده شیمیایی تشکیل شده باشد، این بدان معناست که فقط پدیده‌هایی که از جسم ساخته نمی‌شوند؛ مثل انرژی، نور، گرما، صدا، افکار، رویا، جاذبه یا مغناطیس ماده شیمیایی نیستند.

بنابراین به طور کلی هر چیزی که دارای حجم و جرم باشد و فضایی را اشغال کند، ماده است. ماده از ذرات تشکیل شده است. این ذرات ممکن است مولکول‌ها، اتم‌ها یا ذرات کوچکتر از اتم‌ها مانند پروتون‌ها، الکترون‌ها یا لپتون‌ها باشند. در نتیجه، اساساً هر چیزی که دارای طعم، بو و مزه بوده و از جرم و حجم تشکیل شده باشد؛ یک ماده شیمیایی است.

برای آشنایی هر چه بیشتر با مواد شیمیایی آزمایشگاهی و کاربرد های متفاوت آنها در صنعت و زندگی می توانید ادامه مطلب را بخوانید

چیزی که کاملاً از انرژی تشکیل شده باشد، ماده شیمیایی نیست. به عنوان مثال، نور جرم ظاهری دارد، اما فضایی را اشغال نمی‌کند. شما می‌توانید انرژی را ببینید و احساس کنید، بنابراین حواس بینایی و لمسی روش مناسبی برای تشخیص ماده از انرژی یا شناسایی یک ماده شیمیایی نیستند.

هر چیزی که بتوانید آن را بچشید یا بو کنید، یک ماده شیمیایی است. هر چیزی که بتوانید از لحاظ جسمی لمس کنید یا آن را بردارید و از جایی به جای دیگر منتقل کنید، نیز یک ماده شیمیایی است.

  • گازها
  • مایعات
  • جامدات
  • پلاسما
  • جعبه مقوا
  • تار عنکبوت
  • رنگ مواد غذایی قرمز
     

انواع مواد شیمیایی طبیعی

مواد شیمیایی طبیعی که وجود دارند می‌توانند جامد، مایع یا گاز باشند. مواد جامد، مایعات یا گازهای طبیعی که به طور طبیعی وجود دارند، ممکن است از عناصر جداگانه تشکیل شوند یا ممکن است حاوی عناصر بسیاری به شکل مولکول باشند.

گازها: اکسیژن و نیتروژن گازهای طبیعی هستند. آن‌ها با هم، بیشتر هوایی را که تنفس می‌کنیم، تشکیل می‌دهند. هیدروژن رایج‌ترین گاز طبیعی است که در جهان اتفاق وجود دارد.

مایعات: شاید مهم‌ترین ماده شیمیایی مایع موجود در جهان، آب باشد. آب که از هیدروژن و اکسیژن ساخته شده است، با بسیاری از مایعات دیگر رفتار متفاوت دارد. زیرا وقتی یخ  می‌زند، حجم آن بیشتر می‌شود. این رفتار شیمیایی طبیعی تاثیر عمیقی بر زمین شناسی، جغرافیا و زیست شناسی زمین و سیاره‌ها داشته است.

جامدات: هر ماده جامد که در جهان طبیعی یافت می‌شود از مواد شیمیایی تشکیل شده است. الیاف گیاهی، استخوان‌های حیوانات، سنگ‌ها و خاک همگی از مواد شیمیایی تشکیل شده‌اند. برخی مواد معدنی مانند مس و روی کاملاً از یک عنصر ساخته شده‌اند. از طرف دیگر گرانیت نمونه‌ای از سنگ آذرین است که از چندین عنصر تشکیل شده است.

هر چند ما تمایل داریم که به مواد شیمیایی به عنوان افزودنی‌های نامطلوب و غیر طبیعی به غذاها و هوا فکر کنیم. اما در حقیقت، فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی در اکثر صنعت ها ازجمله صنعت مواد غذایی و غیره انجام میشود.  همچنین این مواد شیمیایی هوای تنفسی ما را نیز تشکیل می‌دهند.

لیست برخی از مواد پر مصرف شیمیایی آزمایشگاهی

اسید نتریلوتوریستیک

فنیل ایزوتیوسیانات

اسید استیک

متیل متاکریلات

2-هیدروکسی اتیل سالیسیلات

اتیل لاکتات

آنتی بادی Anti-CD8a (Mouse), clone 53-6.7

محلول های بافر پی اچ 4 تا 10

 

ارتباط با دایا اکسیر

شما میتوانید جهت خرید با فروشگاه مواد شیمایی دایا اکسیر تماس حاصل بفرمایید. امکان خرید معرف های شیمیایی و رنگ ها، خرید آنتی بیوتیک های آزمایشگاهی، خرید آنتی بادی، خرید محیط کشت میکروبی فراهم میباشد همچنین میتوانید قیمت آنلاین مواد شیمیایی را از طریق تماس با کارشناسان شرکت سریعا دریافت بفرمایید.

شماره تماس 22327043-021

تلگرام، واتساپ و پیامک 09017777023

ایمیل [email protected]

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

 

 

دایا اکسیر...
ما را در سایت دایا اکسیر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دایا اکسیر dayaexir بازدید : 110 تاريخ : سه شنبه 26 مهر 1401 ساعت: 22:24

خرید مواد آزمایشگاهی

 

مواد آزمایشگاهی

مواد آزمایشگاهی جزئی از نیازهای اصلی مؤسسات علمی و پژوهشی هستند که برای افراد فعال در این بخش مهیا می شوند. علم بدون تجربه هیچ کاری از پیش نمی برد. از این رو در دانشگاه ها و مؤسسات علمی و پژوهشی و حتی در بخش آزمایشگاه های شرکت های تولیدی پس از بررسی تئوری یک موضوع باید در وسعت کم آن را اجرایی کرد. این کار در محیط آزمایشگاه انجام می گیرد و فعالیت های علمی یک موسسه را تکمیل می کند.

علوم مختلف با توجه به فعل و انفعالات معمول موجود در طبیعت پایه ریزی می شوند تا بشر توانایی کافی در زمینه بررسی و تحلیل طبیعت را داشته باشد. از این رو مواد آزمایشگاهی نیز اکثرا بر همین اساس تولید می شوند. موادی که در طبیعت وجود دارند و باعث تغییر در طبیعت و زندگی بشر می شوند. برای بررسی این تغییرات باید مواد مختلف را مورد آزمایش قرار داد تا تغییرات لازم را بتوان اعمال کرد.

انواع مواد آزمایشگاهی

اکثر مواد آزمایشگاهی شامل مواد شیمیایی هستند که در بخش های مختلف وجود دارند. برخی از آن ها حتی در بدن انسان نیز به صورت طبیعی یافت می شوند. مواد اسیدی و بازی در انواع قوی و ضعیف، مواد فلزی و غیر فلزی، مواد گازی فرار و ... همگی در طبیعت تغییر ایجاد می کنند و در آزمایشگاه ها نیز برای تکمیل فرآیند یادگیری علم از آن ها به عنوان مواد آزمایشگاهی استفاده می شود.

کاربردهای مواد آزمایشگاهی

علاوه بر مواد شیمیایی، مواد زیستی و آلی نیز جزو موادی هستند که در رشته هایی مانند پزشکی، زیست شناسی، صنایع غذایی و ... مورد استفاده قرار می گیرند و در این آزمایشگاه ها از آن ها بهره می برند.

از این رو با توجه به این که آزمایشگاه در چه زمینه ای کار می کند از مواد آزمایشگاهی مختلفی از جمله مواد شیمیایی و زیستی استفاده می شود.

برخی از مواد نیز هر روز در آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند و به علت حجم مورد نیاز باید به صورت عمده خریداری شود. برخی از نمک ها در آزمایشگاه های شیمی به وفور مورد نیاز هستند و خرید انبوه آن ها مشکلی ایجاد نمی کند. به همین علت مؤسسات علمی برای خرید  به صرفه تر آن ها را به صورت عمده خریداری می کنند.

نکات حائز اهمیت هنگام خرید مواد آزمایشگاهی

ممکن است انواع مواد شیمیایی در فروشگاه های مختلفی وجود داشته باشند و از آن ها در صنعت نیز استفاده شود. ولی آن چه که مهم است، حساسیت بر روی درجه خلوص مواد شیمیایی و غلظت این مواد است که باید با دقت بسیار بالایی اندازه گیری شود. به همین علت نمی توان از هر جایی برای خرید مواد آزمایشگاهی اقدام کرد.

 

هنگام خرید این مواد باید دقت داشته باشید که از مراکز فروش مواد شیمیایی در تهران اقدام کنید. غلظتی که روی محصول نوشته شده است در حین آزمایش به فرمول های علمی وارد می شود و در صورت دقیق نبودن آن نتیجه را ناخودآگاه دستخوش تغییر می کند. از این رو یک خطای غیر قابل دید را ایجاد می کند که نتیجه آزمایش را ممکن است دچار مشکل کند. از این رو مراکزی را برای خرید برگزینید که از کیفیت و درجه خلوص محصولات آن ها اطمینان خاطر داشته باشید.همچنین میبایست از شرکت های فروش مواد شیمیایی کمک بگیرید که در زمینه کد مرک مواد شیمیایی و کاتالوگ نامبر مواد شیمیایی سیگما آلدریچ اطلاعات کافی را داشته باشند.

لیست برخی از مواد پر فروش برند سیگما الدریچ و مرک

ال-سیستئین

کلسترول

میریستیک اسید

اوره

نیترات استرونتیوم

فنیل اتیل آمین

محیط کشت ام آر اس آگار

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت خرید مواد شیمیایی با نمایندگی سیگما آلدریج در ایران شرکت دایا اکسیر تماس حاصل فرمایید همچنین امکان پرداخت امن و آسان در خرید اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی برای شما مشتریان محترم فراهم میباشد.

شماره تماس 22327043-021

تلگرام، واتساپ و پیامک 09017777023

ایمیل [email protected]

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

دایا اکسیر...
ما را در سایت دایا اکسیر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دایا اکسیر dayaexir بازدید : 91 تاريخ : سه شنبه 26 مهر 1401 ساعت: 22:24

مواد آزمایشگاهی

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی دارای کاربرد های متنوع و مختلفی هستند و دارای گرید های متفاوتی میباشند.
گرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی توسط شرکت سازنده تعیین و اعلام می شود. گرید مواد شیمیایی معمولا با کاتالوگ نامبر مواد شیمیایی مشخص میگردد و همگی دارای شماره رجیستری شیمیایی یکسانی میباشند که بر روی بسته بندی آنها نوشته می شود و بیانگر میزان خلوص ماده است.

در حال حاضر دو شرکت مرک و سیگما آلدریچ اقدام به فروش ماده آزمایشگاهی کرده و به عنوان بهترین و برترین تولیدکنندگان مواد آزمایشگاهی و شیمیایی در سطح جهانی هستند.

 

مواد صنعتی با مواد شیمیایی آزمایشگاهی به لحاظ فرمول شیمیایی و مواد تشکیل دهنده با یکدیگر فرقی ندارند. تفاوت آنها در میزان خلوص است .مواد آزمایشگاهی از درجه خلوص بالاتری برخوردار هستند. به طورکلی گرید مواد شیمیایی در دو دسته کلی درصد خلوص و عمومی مورد بررسی قرار می گیرند.

از جمله گرید هایی که در مواد آزمایشگاهی به آن توجه می شود می توان به این موارد اشاره کرد:

گرید تکنیکال، فوق خالص، اهداف تحلیلی، گرید محیط کشت سلولی، گرید معرف تضمین شده، معرف های شیمیایی، معرف acs ، معرف HPLC ، معرف زیست مولکولی، گرید غذایی FCC ، گرید میکروبیولوژی، گرید بیوتکنولوژی و بیوشیمی، گرید خشک و بی آب، گرید آزمایشگاهی و ... .

مواد آزمایشگاهی و تفاوت آنها با سایر مواد شیمیایی

 می توان گفت آنچه که در آزمایشگاه ها به عنوان مواد شیمیایی و آزمایشگاهی به کار برده می شود در واقع همان موادی هستند که در صنایع غذایی و خوراکی از آنها استفاده می شود و همانطور که ذکر شد به لحاظ خلوص و رتبه بندی با یکدیگر متفاوت هستند که همین موضوع مهم ترین تفاوت آنها است.

از مواد آزمایشگاهی برای کنترل کیفی و بررسی استاندارد محصولات هدف استفاده می شود. از این رو بسیاری از مواد غذایی و خوراکی به این وسیله بازرسی شده و کیفیت و عدم کیفیت آنها مشخص می شود.

کاربرد های مواد آزمایشگاهی
استفاده از ماده آزمایشگاهی در صنعت داروسازی نیز بسیار کاربردی است. در تحقیقات گیاه شناسی و تولید لوازم آرایشی و بهداشتی نیز خرید مواد آزمایشگاهی به طور گسترده انجام می پذیرد.

در آزمایشگاه های تشخیص طبی با استفاده از این مواد نمونه ها مورد بررسی قرار می گیرند. در واقع به جرات می توان گفت صنعتی را نخواهید یافت که در آن ردپایی از مواد شیمیایی و آزمایشگاهی وجود نداشته باشد.

از کاربرد های دیگر مواد آزمایشگاهی می توان به این موارد اشاره کرد:کشاورزی، منایع سرامیک و کاشی، صنایع آبکاری فلزات، منابع طبیعی و محیط زیست، نیروگاه های حرارتی، ساخت رنگ و چسب، صنایع پتروشیمی و نفت و ... .

برخی از مواد شیمیایی آزمایشگاهی پر مصرف

گاما بوتیرولاکتون

تریپسین

ال-آسکوربیک اسید

بنزوتریازول

1-2-پریدیلازو-2-نفتول (PAN)

لیتیم کربنات

آنتی بادی ضد سیتوکراتین pan-FITC، ماوس مونوکلونال

آنتی بیوتیک آمپی سیلین سدیم

محیط کشت بریلا براث (BRILA broth)

معرف فنل فتالئین

 

 

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت استعلام قیمت و خرید محصولات سیگما آلدریچ  و خرید مواد شیمیایی مرک آلمان از طریق راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی ارتباط حاصل فرمایید همچنین امکان پرداخت امن و آسان در خرید اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی برای شما مشتریان محترم فراهم میباشد.

شماره تماس 22327043-021

تلگرام، واتساپ و پیامک 09017777023

ایمیل [email protected]

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

دایا اکسیر...
ما را در سایت دایا اکسیر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دایا اکسیر dayaexir بازدید : 79 تاريخ : سه شنبه 26 مهر 1401 ساعت: 15:10

شرکت سیگما آلدریچ

 

شرکت سیگما آلدریچ یک توسعه دهنده، تولید کننده و توزیع کننده طیف گسترده‌ای از مواد بیوشیمیایی، مواد شیمیایی آلی، محصولات کروماتوگرافی، محصولات مربوط به علوم زندگی و محصولات تشخیص آزمایشگاهی است.

این شرکت با داشتن یک خط تولید شامل 85000 ماده فروخته شده تحت پنج برند شیمیایی مشهور:  SigmaAldrich، Fluka ، Supelco و Riedel-de Haën، فروشنده برتر مواد شیمیایی جهان در آزمایشگاه‌های تحقیقاتی، شرکت‌های داروسازی و بیمارستان‌ها است.

هدف شرکت سیگما آلدریچ پیدا کردن راه حل برای سخت‌ترین مسائل در زمینه علم زندگی با همکاری با جامعه علمی جهانی است و از این طریق هدف این شرکت تسریع دسترسی به سلامت بهتر برای افراد در همه جا است. این شرکت بهترین آزمایشگاه‌ها، کلاس‌های آموزشی و مواد آزمایشگاهی را در اختیار دانشمندان قرار می‌دهد.

شرکت سیگما آلدریچ نتیجه ادغام دو شرکت تولید و ساخت محصولات شیمیایی می‌باشد. یکی با زمینه فعالیت تولید مواد شیمیایی بیوشیمیایی (شرکت شیمیایی سیگما) و دیگری تولید مواد شیمیایی ارگانیک (شرکت شیمیایی آلدریچ).

در سال 1991 شرکت سیگما آلدریچ با ایجاد یک بخش تولید مواد شیمیایی (fine) نرم کننده، که به تولید گسترده‌ای از مواد شیمیایی برای صنایع دارویی و بیو دارویی منجر می‌شود، قدم قابل توجهی در جهت قبول و تامین سفارشات عمده‌ی بیشتر برداشت.

شرکت مواد شیمیایی سیگما آلدریچ یک شرکت معتبر و بازرگانی است که در حوزه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی به عنوان یک برند معتبر فعالیت می‌کند. بازار خرید و فروش مواد شیمیایی سیگما آلدریچ در تمام جهان از رونق خوبی برخوردار است. در داخل کشور ما نیز مواد شیمیایی آزمایشگاهی سیگما آلدریچ در دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی، آزمایشگاه های کارخانجات و شرکت ها و صنایع مورد استفاده قرار می گیرند؛ چرا که درصد کیفیت و خلوص مواد برای به دست آوردن نتایج صحیح  بسیار حائز اهمیت میباشد.

 

ارتباط با دایا اکسیر

شما میتوانید جهت خرید با بورس فروش مواد شیمیایی در تهران دایا اکسیر تماس حاصل بفرمایید. امکان خرید معرف های شیمیایی و رنگ ها، فروش آنتی بیوتیک های آزمایشگاهی، فروش آنتی بادی، فروش محیط کشت میکروبی فراهم میباشد همچنین میتوانید قیمت آنلاین مواد شیمیایی را از طریق تماس با کارشناسان شرکت سریعا دریافت بفرمایید.

شماره تماس 22327043-021

تلگرام، واتساپ و پیامک 09017777023

ایمیل [email protected]

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

دایا اکسیر...
ما را در سایت دایا اکسیر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دایا اکسیر dayaexir بازدید : 103 تاريخ : يکشنبه 24 مهر 1401 ساعت: 14:04

مواد شیمیایی مرک

معرفی شرکت مرک

یکی از معتبرترین و معروف ترین شرکت ها در زمینه تولید مواد شیمیایی و دارویی در جهان شرکت مِرک(Merck)  میباشد که در صنایع مختلف شیمیایی مطرح است و در حال حاضر از بزرگترین تولیدکنندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی در جهان بشمار می رود که بزرگترین تولید کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی و محیط کشت های میکروبی در دنیا می باشد.

این شرکت همواره در فهرست شرکت های بزرگ دارویی جهان قرار دارد، به طوریکه با تصاحب کمپانی های معروف آمریکایی و دیگر کشورها همانند شرکت سیگما آلدریچ، در صنعت تولید انواع محیط کشت مرک، مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک و محصولات دارویی بی رقیب می باشد.

زمینه فعالیت شرکت مرک

زمینه اصلی فعالیت شرکت مرک، حوزه مواد شیمیایی، دارویی، علوم زیستی، داروسازی، بیوتکنولوژی، لوازم بهداشتی-آرایشی، پلاستیک ها و غیره می باشد. محصولات مِرک از طیف جامعی برخوردار می باشند. مواد شیمیایی درجه یک و معرف های آزمایشگاهی به شکل کاملی مناسب تک تک کاربردها می باشند. گرید مواد آزمایشگاهی متنوع این شرکت به عنوان مثال برای اسیدها و نمک ها، Suprapur و Ultrapur به این منظور طراحی شده اند تا تمامی خواسته های مشتریان را در خود جای دهند. مشتریان چه نیاز به پیروی از استانداردهای بین المللی یا دنبال کردن قوانین ایمنی یا مقادیر اندک و زیاد داشته باشند، مطمئنا راه حل ایده آل را در طیف جامع مواد شیمیایی مرک پیدا می کنند.

کیفیت مواد شیمیایی مرک

این شرکت دارای یک طیف ویژه ای از استانداردها و معرف ها به منظور برآورده سازی تمامی پیش نیازهای مربوط به خلوص مواد است.

آن ها عقیده دارند که استفاده از مواد خام با کیفیت به معنای تولید مواد شیمیایی Merck با کیفیت است. به همین علت است که معرف های شیمیایی و مواد شیمیایی مرک در طول مراحل تولید و توسعه تحت کنترل شدید قرار دارند تا نتایج قابل اطمینان و با کیفیتی به دست آید.

تنوع گسترده محصولات شرکت مرک، امکان انتخاب از بین بیش از 30 هزار مواد شیمیایی مرک و معرف ها را در زمینه کارهای تحقیقی یا تولیدی در اختیار مشتریان میگذارد چه به منظور آنالیز چه به منظور سنتز.

این شرکت بیشترین اهمیت را برای بالاترین سطح کیفیت، کم ترین مقدار ناخالصی و مقدار وسیعی از پارامترهای تخصصی هر محصول به طور مجزا قائل می شود. این شرکت در به دست آوردن کیفیت مناسب به خصوص در زمینه حساس معرف های آنالیزوری نهایت دقت را میکند. معرف های شیمیایی مرک برای استفاده از آنالیز شیمیایی مرطوب و مطابق با خصوصیات ACS  و Reag.PhEur هستند و به مشتریان اجازه می دهند با خیال راحت و اطمینان کار کنند.

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت خرید مواد شیمیایی با مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران شرکت دایا اکسیر تماس حاصل فرمایید همچنین امکان پرداخت امن و آسان در خرید اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی برای شما مشتریان محترم فراهم میباشد.

شماره تماس 22327043-021

تلگرام، واتساپ و پیامک 09017777023

ایمیل [email protected]

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

دایا اکسیر...
ما را در سایت دایا اکسیر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دایا اکسیر dayaexir بازدید : 100 تاريخ : سه شنبه 19 مهر 1401 ساعت: 18:18

فروش مواد شیمیایی

انواع مواد شیمیایی

مواد شیمیایی زیادی از برندهای مختلفی از جمله سیگما آلدریچ و همچنین کمپانی مرک وجود دارد که وجود هر کدام از آن‌ها برای کاربرد های مختلفی در صنعت و زندگی لازم است. برخی برای ساخت کالاهای مصرفی، برخی دیگر برای ایجاد انرژی و برخی دیگر حتی در تولید سایر مواد شیمیایی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مراکز فروش مواد شیمیایی

کاربرد مواد شیمیایی در آزمایشگاه ها، مراکز تحقیقاتی، موسسات علمی و دانشگاه ها یکی از اجزای جدا نشدنی است. اکثر فعالیت های علمی و آزمایشگاهی نیازمند مواد شیمیایی هستند، فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی حائز اهمیت می باشند. بر این اساس باید این مواد در مقیاس کوچک مانند محیط آزمایشگاه مورد استفاده قرار گیرند و پس از ارزیابی و به نتیجه رسیدن آنها به مرحله صنعتی و تولیدات بزرگ برسند. به همین دلیل شرکت ها یا مرکز فروش مواد شیمیایی مسئول فروش این مواد شیمیایی هستند که بصورت خالص و با تولید گسترده این مواد را تولید می کنند و در اختیار محققین قرار می دهند تا در مراحل بعدی موفقیت بیشتری را شامل حال تولید کنندگان و دانشمندان کنند. در این مطلب نیز می خواهیم چالش هایی که شرکت های فروش مواد شیمیایی با آن روبرو هستند را بررسی کنیم.

نحوه نگهداری مواد شیمیایی

مواد شیمیایی هر چند ممکن است جزو مواد طبیعی محسوب نشوند ولی به صورت مستقیم و غیر مستقیم از طبیعت به دست می آیند؛ اما تفاوتی که با مواد طبیعی دارند در درجه خلوص آنهاست. برخی از مواد شیمیایی خطرناک در طبیعت نیز وجود دارد ولی به علت غلظت کمی که دارد مشکلی ایجاد نمی کند. ولی در آزمایشگاه ها و فروشگاه های مواد شیمیایی در تهران باید تحت شرایط خاص نگهداری شود تا به انسان و طبیعت آسیب وارد نکند. انواع مواد شیمیایی شامل تمامی عناصر موجود در جدول مندلیف است که اکثر آن ها قابل استفاده در آزمایش های علمی و تحقیقاتی هستند.

عناصر فلزی، هالوژن ها، عناصر غیر فلزی، گازی، اسیدی و بازی و ... همگی جزو مواد شیمیایی هستند که مورد استفاده قرار می گیرند. فروش مواد شیمیایی بر اساس نیاز آزمایشگاه ها و مراکز پژوهشی انجام می گیرد.

درجه خلوص مواد شیمیایی

مواد شیمیایی آزمایشگاهی که برای آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد باید دارای درجه خلوص مناسبی باشد که بر اساس  گرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی  مشخص میگردد. علاوه بر این درجه خلوصی که روی ظرف حاوی مواد نوشته شده است، باید کاملا واقعی باشد. گاهی اوقات یک پی پی ام کاهش یا افزایش غلظت باعث می شود تا آزمایش های حساس در مراکز تحقیقاتی دارای خطایی زیاد شوند که از نظر پژوهشگر پنهان می ماند. از این رو فروش مواد شیمیایی باید در مراکزی صورت گیرد که اعتبار بالایی دارند و می توان به محصولاتی که ارائه می دهند اعتماد کامل داشت.

 

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی  از برند های سیگما آلدریچ و مرک از طریق راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر ارتباط حاصل فرمایید همچنین امکان پرداخت امن و آسان در خرید اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی برای شما مشتریان محترم فراهم میباشد.

 

شماره تماس 22327043-021

تلگرام، واتساپ و پیامک 09017777023

ایمیل [email protected]

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

دایا اکسیر...
ما را در سایت دایا اکسیر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دایا اکسیر dayaexir بازدید : 108 تاريخ : يکشنبه 17 مهر 1401 ساعت: 12:55

حساسیت خرید مواد شیمیایی

خرید مواد شیمیایی همیشه هم کار راحتی نیست. برخی از مواد شیمیایی آزمایشگاهی همیشه در دسترس هستند ولی تعدادی از آن ها ممکن است خطر آفرین باشند. به عنوان مثال برخی از اسیدها و بازهای قوی به شدت خورنده هستند. این مواد به راحتی در دسترس عموم مردم قرار نمی گیرند و برای خرید و فروش آن ها نیاز به شرایط خاصی است. به عنوان مثال اسیدهای قوی باید در ظرفی مناسب نگهداری شوند و دارای درپوشی باشند که بخارات این مواد به فضا وارد نشود.

ضرورت نیاز آزمایشگاه ها به مواد شیمیایی

آزمایشگاه ها برای رشته های مختلفی دایر می شوند. اکثر رشته ها دارای بخش عملی نیز هستند. در این دروس ابتدا درس به صورت تئوری ارائه می شود و در نهایت برای این که دانشجویان و پژوهشگران بتوانند درس خود را بهتر فراگیرند و آن را به مرحله اجرا درآورند، در آزمایشگاه ها شروع به فعالیت می کنند. برای این کار به مواد شیمیایی آزمایشگاهی نیاز است. مواد شیمیایی که در آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند، تنوع زیادی دارند.

مراکز خریدار مواد شیمیایی

مواد شیمیایی آزمایشگاهی اکثراً ترکیباتی از عناصر مختلف هستند که در آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند.مواد شیمیایی آزمایشگاهی شامل انواع فلزها، غیر فلزها، مواد اسیدی و بازی و نمک ها است.

علاوه بر مؤسسات علمی و دانشگاه ها، آزمایشگاه های شرکت های تولیدی و کارخانجات نیز به آزمایشگاه های مجهز نیاز دارند و مواد شیمیایی مورد نیاز خود را باید بتوانند از این طریق تأمین کنند. در این آزمایشگاه ها برای تولید انبوه به آزمایش های اولیه نیاز است و  خرید مواد شیمیایی با توجه به تولیدات کارخانه انجام می شود.

نحوه نگهداری مواد شیمیایی

نحوه نگهداری بسیاری از مواد شیمیایی دارای حساسیت های زیادی از لحاظ دمایی، نور و میزان رطوبت است و باید از جایی خرید مواد شیمیایی را انجام دهید که این نکات را رعایت کنند. همچنین مشاوره های لازم را در خصوص نگهداری این مواد حساس به شما ارائه دهند.

 

دایا اکسیر ، تامین کننده و مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت دایا اکسیر  نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران و نمایندگی مرک در ایران به آدرس dayaexir.com مراجعه نمایید و جهت دریافت اطلاعات راجع به کاتالوگ نامبر مواد شیمیایی، شماره رجیستری مواد آزمایشگاهی Cas no و گرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید. انواع محصولات در دایا اکسیر موجود میباشد از جمله:

محصولات سیگما آلدریچ

خرید آنتی بیوتیک های آزمایشگاهی

خرید محیط کشت میکروبی و محیط سلولی

خرید آنتی بادی و آنتی ژن

خرید شناساگرهای آزمایشگاهی، معرف ها و رنگ

خرید بافر با پی اچ های مختلف

 

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت استعلام قیمت و خرید محصولات سیگما آلدریچ و خرید مواد شیمیایی مرک آلمان از طریق راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی ارتباط حاصل فرمایید همچنین امکان پرداخت امن و آسان در خرید اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی برای شما مشتریان محترم فراهم میباشد.

  • شماره تماس 22327043-021
  • تلگرام و واتساپ به شماره 09017777023
  • ایمیل [email protected]

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

دایا اکسیر...
ما را در سایت دایا اکسیر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دایا اکسیر dayaexir بازدید : 93 تاريخ : سه شنبه 12 مهر 1401 ساعت: 14:46

سایت شرکت سیگما آلدریچ یک وبسایت معروف است که همه کم و بیش با آن آشنایی داریم. خدمات این وب سایت در حوزه تامین و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی، سرویس خدمات، مشاوره فنی و تامین تجهیزات و مواد و لوازم مورد نیاز برای صنایع مختلف می باشد.کد محصولات سیگما در وبسایت این شرکت قابل مشاهده است. شرکت سیگما آلدریچ، تعداد زیادی مراکز نمایندگی معتبر فعال در کشورهای مختلف جهان دارد.

 مواد شیمیایی و تجهیزات و لوازمی که در سایت سیگما مواد شیمیایی ارائه شده اند، نیاز بزرگی از بخش دانشگاهی، آزمایشگاه های علمی و تحقیقاتی و مراکز دانش بنیان را برطرف می کنند.

سایت سیگما آلدریچ  به آدرس www.sigmaaldrich.com به عنوان یک فروشگاه اینترنتی مواد شیمیایی قابل دسترسی است. اگر این وب سایت را در موتورهای جستجوگر، جستجو کنید به صفحه اصلی وب سایت هدایت می شوید که در آنجا بخش های مختلفی وجود دارد. در قسمت بالای سایت، محصولات، خدمات و مهمترین فعالیت های شرکت، مشخص شده که به صورت دسته بندی شده و طبقه بندی شده به صورت زیرشاخه ها قابل دسترسی است. به طور مثال شما مشاهده می کنید که بیشتر از ۲۰۰ هزار محصول در سایت شرکت سیگما آلدریچ ارائه می شود. همچنین بیشتر از ۵۰۰ عنوان خدمات در حوزه‌ های مختلف در این وبسایت دسته ‌بندی شده است.

شرکت سیگما دارای سایت بزرگی است که می توانید انواع مواد شیمیایی آزمایشگاهی خود را در آن جستجو کرده و برای افرادی که نمی توانند بصورت مستقیم از سایت سیگما آلدریچ ثبت سفارش خود را انجام دهند می توانند از سایت سیگما بعنوان راهنمای پیدا کردن کد محصولات سیگما استفاده نمایند و سپس از طریق فروشگاه مواد شیمیایی در تهران  مانند شرکت دایا اکسیر که واردات محصولات سیگما را انجام می دهد سفارش خود را ثبت نمایند. 

چند نمونه از مواد سیگما موجود در سایت شرکت دایا اکسیر نمایندگی سیگما:

اسید استیک

گاما بوتیرولاکتون

تریپسین

ال-آسکوربیک اسید

Bile bovine

شما مشتریان محترم میتوانید جهت خرید مواد شیمیایی با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل بفرمایید.

راه های ارتباطی:

تماس 02122327043 / 09017777023

پیامک و واتساپ 09017777023

ایمیل [email protected]

 

 

دایا اکسیر...
ما را در سایت دایا اکسیر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دایا اکسیر dayaexir بازدید : 145 تاريخ : يکشنبه 10 مهر 1401 ساعت: 15:08

مواد شیمیایی آزمایشگاهی

حجم بازار جهانی خرید و فروش مواد شیمیایی طی چند دهه اخیر به میزان قابل توجهی رشد پیدا کرده است. طبق آمار و ارقام گزارش شده، میزان فروش انواع مواد شیمیایی در سال ۲۰۳۵ به میزان دو برابر از آنچه امروز انجام می شود، ثبت می گردد. این فرصت بهترین شرایط را برای فعالان کسب و کارهای مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی فراهم می کند.

کاربرد مواد شیمیایی

مواد شیمیایی آزمایشگاهی زیادی وجود دارد که وجود هر کدام از آن‌ها با توجه به گرید مواد آزمایشگاهی برای کاربرد مختلفی در صنعت و زندگی لازم است. برخی برای ساخت کالاهای مصرفی، برخی دیگر برای ایجاد انرژی و برخی دیگر حتی در تولید سایر مواد شیمیایی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.مواد شیمیایی در آزمایشگاه ها، مراکز تحقیقاتی، موسسات علمی و دانشگاه ها یکی از اجزای جدا نشدنی هستند. فروش مواد آزمایشگاهی جامد مانند انواع نمک ها، فلزها، شبه فلزها و که کاربرد زیادی در آزمایشگاه های علمی دارند و به صورت گرمی و کیلوگرمی انجام می گیرد.در آزمایشگاه های مواد غذایی و تولیدی نیز از برخی نگهدارنده ها، مواد افزودنی، رنگ ها، استارترها و که جزو مواد شیمیایی و آلی هستند، استفاده می شود. از این رو برخی مواد آلی و افزودنی ها نیز به عنوان مواد آزمایشگاهی در لیست فروش مواد آزمایشگاهی قرار می گیرند.

با توجه به این که آزمایشگاه در چه زمینه ای کار می کند به انواع مواد شیمیایی و لوازم آزمایشگاهی نیاز است. آزمایشگاههای مهارتی در رشته های علوم زیستی و زیست فناوری، پزشکی مولکولی، بیوتکنولوژی، بیوانفورماتیک، شیمی، مهندسی شیمی، فیزیک – شیمی، پلیمر و ... در حال فعالیت می باشند که معمولاً در آزمایشگاه های تحقیقاتی علمی دانشگاه ها و مدارس مواد شیمیایی مختلف مانند انواع اسیدها و بازها، حلال ها، فلزها، مواد آلی، شبه فلزها، هورمون ها، آنزیم ها و ... مورد استفاده قرار میگیرد.

ازجمله مواد شیمیایی آزمایشگاهی پرمصرف میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

ال-سیستئین

کلسترول

میریستیک اسید

اسید نتریلوتوریستیک

فنیل ایزوتیوسیانات

آنتی بادی Anti-CD8a (Mouse), clone 53-6.7

آنتی بادی ضد سیتوکراتین pan-FITC، ماوس مونوکلونال

آنتی بادی HRP (Goat Anti-Guinea Pig IgG Antibody, HRP conjugate)

برای خرید مواد آزمایشگاهی باید دقت داشته باشید که برندهای معتبر را انتخاب کنید تا دقت آزمایش های انجام شده دارای خطای کمتری باشد. برای این که مواد شیمیایی آزمایشگاهی دارای کیفیت بالایی باشند، اولین نکته ای که باید به آن دقت داشته باشید خرید از مراکز معتبر مواد شیمیایی آزمایشگاهی و خوش سابقه است. یکی از مراکز معتبر و خوش سابقه در زمینه خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی با درجه خلوص بالا، شرکت دایا اکسیر است. این شرکت سالهاست که بهترین برندهای مطرح و با کیفیت ازجمله سیگما آلدریچ و مرک را در بازار جهانی ردیابی می کنند و برای مشتریان خود ارائه می دهند .جهت استعلام قیمت مواد شیمیایی با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل بفرمایید.

راه های ارتباطی:

تماس 02122327043 / 09017777023

پیامک و واتساپ 09017777023

ایمیل [email protected]

 

دایا اکسیر...
ما را در سایت دایا اکسیر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دایا اکسیر dayaexir بازدید : 112 تاريخ : شنبه 9 مهر 1401 ساعت: 14:08

معرفی شرکت مِرک (Merck)

شرکت  Merck مرک آلمان که معمولا با نام گروه مرک  (Merck Group) شناخته می شود یک شرکت چند ملیتی و بزرگترین تولید کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی و کشت های میکروبی در دنیا می باشد که در قرن هفدهم میلادی و در سال 1668 در کشور آلمان تاسیس شد و با قدمت 350 ساله خود می توان گفت قدیمی ترین شرکت دارویی جهان می باشد

کاربرد مواد آزمایشگاهی مرک (Merck)

زمینه اصلی فعالیت شرکت مرک، حوزه مواد شیمیایی، دارویی، علوم زیستی، داروسازی، بیوتکنولوژی، لوازم بهداشتی-آرایشی، پلاستیک ها و غیره می باشد. محصولات مِرک از طیف جامعی برخوردار می باشند. مواد شیمیایی درجه یک و معرف ها به شکل کاملی مناسب تک تک کاربردها می باشند. گریدهای کیفی متنوع این شرکت به عنوان مثال برای اسیدها و نمک، Suprapur و Ultrapur به این منظور طراحی شده اند تا تمامی خواسته های مشتریان را در خود جای دهند.

محصولات شرکت مرک (Merck)

شرکت مرک Merck محصولات خود را برای 13 نسل متوالی به محققین و صنایع مختلف ارائه کرده است و قدمی بزرگ در پیشرفت و توسعه زندگی بشر در سراسر جهان برداشته است. مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک امروزه در تمامی پنج قاره جهان تولید شده و شرکت مرک پس از خریدن شرکت سیگما آلدریچ در سال 2015 و با دارا بودن چندین کمپانی بزرگ فرعی دیگر، حالا به تنهایی بزرگترین کمپانی تأمین کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی در جهان است

بعضی از محصولات پر مصرف مرک عبارتند از:

نمایندگی مرک میلی پور(Merck Millipore) در ایران

شرکت دایا اکسیر به عنوان نمایندگی شرکت مرک با تجربه چندین ساله خود در زمینه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک و همچنین دسترسی به منابع معتبر آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان گرامی می باشد. دایا اکسیر به عنوان مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران با دسترسی به سایت مرک مواد شیمیایی تامین کلیه محصولات مرک را از طریق خرید اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی فراهم نموده است.

 

 

دایا اکسیر...
ما را در سایت دایا اکسیر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دایا اکسیر dayaexir بازدید : 80 تاريخ : شنبه 9 مهر 1401 ساعت: 12:41

انواع مواد شیمیایی آزمایشگاهی

مواد شیمیایی آزمایشگاهی به طور کلی به دو دسته بزرگ و عمده مواد معدنی و آلی تقسیم بندی می شوند و دارای چهار حالت مختلف گاز، مایع، جامد، گاز و پلاسما هستند.

تمام مواد شیمیایی در این گروه بندی قرار گرفته و با توجه به گرید و درجه خلوصی که دارند مورد استفاده قرار می گیرند. آن دسته از مواد آزمایشگاهی که دارای گرید تحلیلی هستند از درجه خلوص بالایی برخوردار بوده و تقریبا بیش از ۹۹ درصد خالص هستند. این نوع از مواد شیمیایی کاربرد های تحقیقاتی، کیفی و تحلیلی دارند.موادی که دارای گرید آزمایشگاهی هستند نیز از درجه خلوص بالایی برخوردار هستند.درجه خلوص این مواد به بیش از ۹۷ درصد می رسد. گرید صنعتی مربوط به آن دسته از مواد آزمایشگاهی است که درجه خلوص آنها متوسط و رو به پایین است.

کاربرد مواد شیمیایی آزمایشگاهی

از ماده آزمایشگاهی برای کنترل کیفی و بررسی استاندارد محصولات هدف استفاده می شود. از این رو بسیاری از مواد غذایی و خوراکی به این وسیله بازرسی شده و کیفیت و عدم کیفیت آنها مشخص می شود.استفاده از ماده آزمایشگاهی در صنعت داروسازی نیز بسیار کاربردی است. در تحقیقات گیاه شناسی و تولید لوازم آرایشی و بهداشتی نیز خرید مواد آزمایشگاهی به طور گسترده انجام می پذیرد.در آزمایشگاه های تشخیص طبی با استفاده از این مواد نمونه ها مورد بررسی قرار می گیرند. در واقع به جرات می توان گفت صنعتی را نخواهید یافت که در آن ردپایی از مواد شیمیایی و آزمایشگاهی وجود نداشته باشد.

واردات  مستقیم و عمده مواد شیمیایی آزمایشگاهی اروپایی و آمریکایی در کلیه شاخه های علوم پزشکی ، علوم پایه ( زیست شناسی ، شیمی و ) ، مهندسی مواد و پلیمر و سایر گرایش های مرتبط، تکیه بر تجارب فنی متخصصین شرکت دایا اکسیر انجام میگردد.

دایا اکسیر ، تامین کننده و مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت دایا اکسیر  نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران و نمایندگی مرک در ایران به آدرس dayaexir.com مراجعه نمایید و جهت دریافت اطلاعات راجع به کاتالوگ نامبر مواد شیمیایی، شماره رجیستری مواد آزمایشگاهی Cas no و گرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید. انواع محصولات در دایا اکسیر موجود میباشد از جمله:

محصولات سیگما آلدریچ

خرید آنتی بیوتیک های آزمایشگاهی

خرید محیط کشت میکروبی و محیط سلولی

خرید آنتی بادی و آنتی ژن

خرید رنگ های آزمایشگاهی، معرف ها و شناساگرها

خرید بافر با پی اچ های مختلف

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت استعلام قیمت و خرید محصولات سیگما آلدریچ و خرید مواد شیمیایی مرک آلمان از طریق راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی ارتباط حاصل فرمایید همچنین امکان پرداخت امن و آسان در خرید اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی برای شما مشتریان محترم فراهم میباشد.

شماره تماس 22327043-021

تلگرام و واتساپ به شماره 09017777023

ایمیل [email protected]

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

دایا اکسیر...
ما را در سایت دایا اکسیر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دایا اکسیر dayaexir بازدید : 278 تاريخ : دوشنبه 4 مهر 1401 ساعت: 19:38


شرکت سیگما آلدریچ

هر کسی که در زمینه ابزار و مواد آزمایشگاهی فعالیت می کند، از این مسئله اطلاع دارد که محصولات سیگما آلدریچ بهترین کیفیت را در بین محصولات شرکت های دیگر دارد و در سطح جهانی فعالیت می کند. شرکت تولیدی سیگما آلدریچ از ترکیب چندین شرکت تولیدی مواد شیمیایی و آزمایشگاهی و ابزار مربوط به آن تشکیل شده است که همگی از شرکت های مطرح و دارای تولیدات باکیفیت بوده اند. از این رو محصولات نهایی که این شرکت نبض بازار را در دست گرفته است.

شرکت سیگما آلدریچ با داشتن یک خط تولید شامل 85000 ماده تحت چهار برند شیمیایی مشهور:

  1. SigmaAldrich
  2. Fluka
  3. Supelco
  4. ،Riedel-de Haën

به عنوان فروشنده برتر مواد شیمیایی جهان در آزمایشگاه‌های تحقیقاتی، شرکت‌های داروسازی و بیمارستان‌ها شناخته شده است شرکت سیگما آلدریچ بیش از 150،000 مشتری در بیش از 160 کشور جهان دارد. بیشتر فروش آن به این مشتریان در بخش کوچکی است و میانگین آن حدود 300 دلار است. حدود 55 درصد فروش در خارج از ایالات متحده میباشد.

کیفیت بالای محصولات برای آزمایشگاه ها بسیار مهم است و درصد خطای بسیار ناچیز نیز می تواند بر نتیجه آزمایش های مهم تحقیقاتی تأثیر به سزایی داشته باشد. از این رو اکثر متخصصین در این زمینه از مواد شیمیایی آزمایشگاهی برند سیگما آلدریچ بهره می برند، زیرا از کارایی آن اطلاع دارند و این برند کاملا در مجامع علمی شناخته شده میباشد.

 

نام و مشخصات سه ماده مهم برند سیگما:

از جمله برخی از مواد تخصصی سیگما میتوان به سه ماده زیر اشاره نمود که مشخصات و کاربرد آنها با کلیک  بر روی نام ماده قابل مشاهده میباشد:

  1.  پلی ونیل بوتیرال 
  2. هگزادین دیول
  3. متیل بتا سیکلو دکسترین 

 

دایا اکسیر ، تامین کننده و مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت دایا اکسیر  نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران و نمایندگی مرک در ایران به آدرس dayaexir.com مراجعه نمایید و جهت دریافت اطلاعات راجع به کاتالوگ نامبر مواد شیمیایی، شماره رجیستری مواد آزمایشگاهی Cas no و گرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید. انواع محصولات در دایا اکسیر موجود میباشد از جمله:

محصولات سیگما آلدریچ

خرید آنتی بیوتیک های آزمایشگاهی

خرید محیط کشت میکروبی و محیط سلولی

خرید آنتی بادی و آنتی ژن

خرید رنگ های آزمایشگاهی، معرف ها و شناساگرها

خرید بافر با پی اچ های مختلف

 

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت استعلام قیمت و خرید محصولات سیگما آلدریچ و خرید مواد شیمیایی مرک آلمان از طریق راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی ارتباط حاصل فرمایید همچنین امکان پرداخت امن و آسان در خرید اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی برای شما مشتریان محترم فراهم میباشد.

  • شماره تماس 22327043-021
  • تلگرام و واتساپ به شماره 09017777023
  • ایمیل [email protected]

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

دایا اکسیر...
ما را در سایت دایا اکسیر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دایا اکسیر dayaexir بازدید : 112 تاريخ : شنبه 2 مهر 1401 ساعت: 22:47